Arya Medical Fashion olarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz ve aldığınız ürünlerden tamamen memnun kalmanızı sağlamak istiyoruz. Ancak, bazı durumlarda iade veya değişim talebiniz olabilir. İşte iade ve değişim süreçlerimizle ilgili bilmeniz gerekenler:
1. Ürün İade ve Değişim Süresi
Ürünlerinizi teslim aldıktan sonra 14 gün içinde iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz. Bu süre içinde, ürünlerinizi orijinal ambalajında, faturasıyla, kullanılmamış ve iade-değişim formuyla birlikte geri göndermeniz gerekmektedir. İade değişim talebi oluşturduktan sonra paketinizi,1349155073 anlaşma kodumuzu vererek sürat kargo ile gönderebilirsiniz.
2. İade Koşulları
Ürün kullanılmamış, yıkanmamış ve orijinal etiketleriyle birlikte olmalıdır.
Hijyenik sebeplerle kullanılmış,yıkanmış veya tadilat yapılmış ürünlerde ve özel sipariş ürünlerinde iade ve değişim yapılmamaktadır.
Ürün, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde bizimle iletişime geçilerek iade edilmelidir. Bu süreyi aştığınız durumlarda talep oluşturamaz ve iade - değişim yapamazsınız.
3. Değişim Koşulları
Değişim talepleri, ürünün beden veya renk değişikliği gibi durumlar için geçerlidir. Değişim yapmak istediğiniz ürünün, stoklarımızda mevcut olması gerekmektedir.
4. İade Ücretleri
İade işlemleri sırasında kargo ücreti müşteriye aittir, ancak ürün hatalı veya yanlış gönderilmişse, iade kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır.
5. İade ve Değişim Talebi Nasıl Yapılır?
Üyelik oluşturularak yapılan alışverişler için ;
Üyelik bilgileriniz ile sisteme giriş yaparak, siparişiniz ile ilgili işlem yapabilirsiniz.
Üyelik oluşturulmadan yapılan alışverişlerde ise ;
Web sitemizin en alt bölümünde bulunan Kargo takip kısmına giriş yapmalısınız, burda sipariş numaranızı ve sipariş verirken kullandığınız mail adresinizi yazarak iade ve değişim talebinde bulunabilirsiniz.
6. İade İşlemi ve Ücret İadesi
İade edilen ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra, uygunluk kontrölü yapılarak 14 iş günü içinde ücret iadesi yapılacaktır. Ücret iadesi, ödemenin yapıldığı aynı yöntemle yapılacaktır.
7. Hatalı Ürün Durumu
Sipariş ettiğiniz ürünlerde herhangi bir üretim hatası veya yanlış gönderim durumunda, hatalı ürün ücretsiz olarak değiştirilecektir.
Siz değerli müşterilerimize hizmet vermek bizim için bir ayrıcalıktır. Herhangi bir sorunuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz her zaman size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.